VIHDOINKIN SADETTA!

19.06.2018

Pöö taas! Oon elossa vaikka tänään ukkosti ihan pirusti. Jostain syystä pelkään ukkosta tosi paljon, mut hei! En kuollut! Vielä... Ehkä ens kerralla.
Tosin musta tuntuu että ukkonen onnistu myös hajottamaan mun tietokoneesta toisen näytön hdmi paikan ja vituttaa. Ohwell... Oli tarkotus streamailla tällä viikolla vähän enemmän, mut se on huomattavasti kurjempaa ilman toista näyttöä :C
Oon tosi tyytyväinen kyllä, koska vaihdettiin meijän operaattori ja meijän netti toimii taas semi hyvin. Onnistuin myös laittaa mun stream asetukset silleen että oikeesti voin pelaa ilman kauheeta lagia ja kaikki hymyilee.

Minniltä lähtee myös karvat tänään. Se näyttää ihan kaljurotalta ja se on ihan kauheeta... Help... Ei siinä, lagoton turkin hoito vaatii aikaa ja meijän koirat ei todellakaan halua että niiden turkkia hoidetaan ollenkaan. Siks joudutaan aina vetää karvat aina pois kokonaan ja sit meijän koirat näyttää ihan kauheelta. Nyyh...
Kävin myös hammaslääkärissä sen takia että mua peloteltiin yöraudoilla, mut perkele ei. Ne vaan halus mut sinne, että voi sanoa mulle että "hei, tulit tänne ihan turhaan, etkä tarvii mitään rautoja". Ei siinä, mut vittu mun pitää maksaa siitä... Feelsbad. Oon köyhä, eikä mulla oo mitää rahaa maksaa mitää ylimääräsiä hammaslääkäri paskoja... Huoh...

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita